pátek 5. března 2021

DRUŽINKOVÝ DISTANČNÍK Č. 5

Moje milé Berušky 🐞,

před námi je víkend a já mám pro vás nachystaný poslední úkol tohoto týdne. Zazněl tu dotaz, zda pokud se někdo přihlásil později, může plnit úkoly zpětně. ANO, ANO, ANO!!! Můžeš se zapojit kdykoliv, plnění úkolů je dobrovolné, takže si i můžeš třeba vybrat jen nějaký úkol z nabídky.
Já samozřejmě budu ráda, když se zapojíte - ale není to povinné! 😍😉 


Tak a k dnešnímu úkolu. Stačí opět kliknout na obrázek níže a otevře se vám dnešní aktivita. Její součástí jsou dnes úkoly dva. Nejdříve totiž musíte vypočítat jednoduché matematické příklady, přidělit jim správný výsledek a tím se vám pomalu začne odkrývat TAJNÝ OBRÁZEK. Ale to ještě není všechno 😋. Až když jej celý okryjete, teprve se vám objeví druhá část úkolu - MOJE OTÁZKA. A pak už jen stačí na ni správně odpovědět a napsat do komentáře sem, nebo poslat na www.beruskyzkaplice@seznam.cz 👍😁.

Těším se na vaše odpovědi a přeji vám i rodičům krásný víkend!
Vaše Ola 👄💑

PRO ZAČÁTEK HRY KLIKNI NA TENTO OBRÁZEK 👇



2 komentáře:

  1. Já mám na obrázku oranžovou bundu - Damián. Děkuji za zábavné úkoly, Olísku. 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-) No vidíš a já jsem si říkala, že ty toho kluka určitě nepoznáš :-P.
    Pěkný víkend Damiáne, pozdravuj i bratříčka a já sem zase v pondělí vložím nějaký úkol či aktivitu. O. :-*

    OdpovědětVymazat